20 aug. 2012

Hösterbjudande i vår butik!

"Idag när jag skulle iväg med mina barn fick jag nästan chocken över hur min son har växt!
Hans jeans som innan sommaren var perfekta var nu alldeles för korta!
Och jag är säkert inte ensam om att behöva fylla på lite i garderoben, både till barnen och till mig själv. =) "


Så här kommer ett fantastiskt HÖSTERBJUDANDE!


Gäller allt i butiken, både barn och dam!


Kan ej kombineras med andra erbjudanden!

Psst!
Förra veckan beställde vi lite extra till den kommande vintern, bland annat:
* En svart och en cerise/svart vinteroverall som kommer i stl 74/80-134/140 för bara 299:-
*2 st olika fodrade regnställ för bara 299:-/set
*Svarta överdragsbyxor för bara 179:-

Plus lite annat smått och gott! =)

Detta bör komma denna veckan och kommer självklart att vara med på vårt hösterbjudande!
Så missa inte detta!!

Ha en toppenkväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar