20 okt. 2012

2-årskalas för Gustav & Lillan i Habo

Vi fyller 2 år!

På onsdag den 25 oktober -12 är det exakt 2 år sedan jag första gången låste upp dörren och öppnade min butik. Jag var supernervös men samtidigt pirrade det av spänning i magen. Det blev en kanondag och fler härliga människor än jag någonsin kunna ana kom och shoppade loss hos Gustav & Lillan! Så roligt och sådan positiv respons!

Hela vecka 43 firar vi med kalaspriser på MASSA skoj!
Jag önskar alla gamla och nya kunder varmt välkomna till butiken i HABO
Måndag 22 okt- 12
kl 10:00

Alla collagejumpsuits från GEGGAMOJA
HALVA PRISET!!
Fantastiskt erbjudande på fodrat regnställ från Didriksons!

2-delat regnställ från Didriksons för bara 249:-

Köper du ett sådant här får du även köpa till gröna
fodrade regnvantar för bara 79:-
(Ord pris 119:-)

Fodrat regnställ från Didriksons
499:-
Ord pris 799:-

Hela butiken är full med små härliga erbjudande på
toppar, t-shirt, fleecejackor mm.


Varmt välkommen till Gustav & Lillan i Habo!
Jönköpingsvägen 12

Mitt i mellan SPORTLIFE och QAUS!



Dessa erbjudanden gäller endast i vår fysiska butik.

1 kommentar: